Wake Me Up When September Ends

Rubriken passar perfekt in nu! Jag vill verkligen gå och sova, och sova iaf denhär månaden till slut.

Jag vill gråta. Jag vill skratta. Idag. Nu. Imårgån.

ALLT har hänt. Från perus stuff till att vi måste ringa ambulans.

Kanske jag börjar från början och berättar allt..?

I onsdags var vi då på sk. "chill pleisse" å chilla. Sen va de skit nära på att ***** svimma. Ja sprang ju genast ti henne och hjälpte och gorde allt jag kunde. Till slut ringde Calle ambulans. Som tur var va vi närmare 20 personer där och all hjälpte till.
-Personen i fråga vill inte göra saken desto större därför valde jag att lämna bort namn och detaljer-

Samma dag hadde två typer i klasse blivi bitch-slappade av en typ. Men de ska jag inte prata mera om eftersom jag inte var på plats.

Den dagen kom också Nelli till oss och sen va vi med Bagge också. Senare for vi till Bagge och chilla.

Nästa dag for jag då till stan med gänget och sedan for vi med Calle och Jenny till Bagge. Körde lite mopo där och sånt. Å ja fick spela GH, tack Bagge!! (;

Nåjaa, idag hadd vissa ganska rolit på stan å jaa, ja fick orka me di då. (:
Sen fo vi då ti Maija å kålla en skit skrämmande film... :S

Nej usch, ja vill gå å sova å sen aldri vakna igen!



~ Ina ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0