No Pride

Jaa, min bloggning är ju inte från den bästa sidan just nu. Sysslar med en massa annat.
Har nu hängt med folket vid vikinga skola osv.

Är såååååå trött hela tiden, kanske jag sover bort hela höst lovet om det någånsin tänker komma...?

Jag är så jävla frustrerad och led på allt! Va ska man gör?!

Hu kan min järna vara såhär tom alltid?! Inga tankar åt ett håll eller annat.


Wake Me Up When September Ends

Kan man sja bättre?!


Sluta sja till mej vad jag ska göra! Är trött på det.

Har faktist lust att gå ut och bara springa enda tills jag faller för att jag int årkar längre.





Nu
är det visst dags att gå och lägga sej.

Nati nati!



~ Ina ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0