Geek Stink Breath

Okej, e jämt å ständit helt trött. För lite sömn. Skolarbete, kompisar och man måste ha tid att kopla av elr bara sätta sej ner och tänka. Ja, måste seja att skolarbetet tar mycket mera tid på åttan än tidigare, pluss att mamma sätter mycket större krav på mej än förr. Och jaa, man måste hinna umgås med familjen och hunden också. Så, det jag nu försöker seija här är att bloggandet kan ibland lämna, som för de flästa andra också.

Men, som jag tidigare har skrivit så ska jag starta en helt ny blogg när det blir ett år fullt på denhär. Så nu skulle jag verkligen vara tacksam om ni ville koma med några bra idéer till min nya blogg! Tack i förväg! (:


Imårgån: Skolfoto. Hoppas kompisfoto lyckas, vi ska va 12 typer på ett kompisfoto. (:
Jenny till oss? Och så ska jag läsa på biologi. .__.'

Torsdag: Biologi prov. Brorsan fyller år, 12. Stan me iaf Maija å köp nå kläder.


Spelar sönder låten: Hurts - Wonderful Life

Usch då. Hur kan någån vara så ytlig?! (heter det så?) Ni ska veta att fast nån ser hu ful ut som hellst så kan han/hon vara helt kiva. Nåjaa, vissa slutar väll aldrig att vara ytliga. Man e som sin familj! Fy fan!

Va å kolla Vampyrer Suger me några kompisar, den va skit kul!
r-e-k-o-m-e-n-d-e-r-a-r

Okej, måste seja, min psykolog verkar börja förstå mej lite bättre nu, kanske jag inte böhöver sluta där helt genast ännu? (:

Bloggar trögt, idéerna tar slut här.

Biologi provet ligger och väntar, usch!


Give me a break!



Matte bok & häfte efterlyses! Borttappade... ;oo

Men mera en annan dag. Ha de bra!



~ Ina ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0