Brat

"Maybe we're just trying to hard. When really it's closer than it is too far."

Jaa denhär dagen blev faktist bra. (: Stan med vänner och så. (:

Sum 41 - In Too Deep
lyssna (; !

Kanske jag nu vet vart jag hör?
Därför kanske jag är så snäll nu mera?
Men nåt fattas enu...
(:

Gegga provet ligger och väntar bakom hörnet, och ännu ska man läsa. Oij hu hu! ;oo

Å så har man allti så jävla lite ti blogga om, BLÄ! ;<<

Öö, va sku ja borda böri me, ja böhöver nån hobby!! ;oo Men vad?!

Usch, satt på mej glasögonen nyss, ser inte lika skrämmande ut med dom... ;oo :( Men man ser faktist mkt bättre. (:

Äääh, e för trött.. *gäsp*



Va liten han va ännu på sommaren.. <3

de fanns visst äkta vänskap nånstans här i världen... <3

en gammal bild på mej

Leevi (:

den dagen (: <3

jag, ännu me blont hår, vilket syns hemst bra.. not

älskar den bilden <3 anna tog med sin käbä vintern 2009. Tänk er att ja int ha vuxi i längd sen denhär bilden, så nu vet ni hu liten ja e, int ens 160 cm... (: oj va ja saknar didä jeansen, dedä håle i knä blev fö stort så ja kan int använda di nå mera, annars sku di nog ännu passa perfekt! Resten av didär kläderna har jag i användning ännu. (:


Nu ngt annat.



~ Ina ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0