Hitchin' A Ride

Man kan ju int direkt sja att jag bloggar för mycket...

Sådanahär dagar sku det kuna vara oftare.
Cyklade till skolan på morgonen. Blev lite sen till timmen, men det var inte så farligt. Jaa, dagen i skolan gick nu som dent brukar, blev sen till elevkårsmötet igen... .__.' Jag borde ta mer ansvar.. ;o
Efter skolan var man till stan bed en del av gänget, alla kunde int komma... :/ Men vi hade det trevligt iaf. (:
Ja sku nästan kuna tro att de va nån versta kram dag idag, massa kramar. (: tackarr (:
Jaa hem i ösrägnet och på stan också. (: Men det gorde faktist det hela lite mysigare och trevligare. (:

Oj, om ca 4 månader blir jag femton, då har jag haft denhär bloggen i ett år, ush va tiden går fort.
Men jaa, planerar att starta en ny blogg sedan, och vara lite mer aktiv. (:

Här kommer nu en grei jag hade på min blogg i januari:

Är: lycklig (överraskning för mej iaf!) trött.
Mår: bra och känner mej väldigt VÄLDIGT snäll idag
Ska: ut me hunden snart i ösrägnet (: <3 och sen duschen och sova, lite dator kanske där emellan ännu (:
Har: världens bästa vänner! <3
Bör: sluta data (:
Kan: vara snäll faktist (;
Blir glad av: då nån visar att di bryr sej bl.a. (;
Vill ha: en ny kamera, piercing åååå en massa annat (:
Drömmer om: lite allt möjlit :p
Har ett brinnande intresse för: musik, fotande m.m.
Trivs med: musiken på öronen (;
Känner obehag inför: zombin (;
Planerar att: i förstahand försvinna (:
Bor i: vasa, ett ställe jag vill bort från men som kommer alltid vara en del av mej. Staden jag kommer dö i! (:<3
Klär mig: som en pojke 0.o bruk di sej :p
Dricker: coca-cola (:
Tittar ofta på: tv (;
Lyssnar ofta på: musik <3
Läser: böcker, ti prov o.s.v.
Igår: ble ja yr (:
Idag: va ja väldigt energisk (:
Imorgon: träffa vänner (:
Nu: far ögona helt just fast (:
Lycka: trodd ja att int fanns fören idag (:
Sorg: e en obekant sak fö mej, ja sörjer int, ja tar sakerna på ett helt annat sätt... (nån gång ha ja väll sörjt..?)
Älskar: Feeti, min hund (: <3 å familjen (: <3
Hatar: dålig musik och allt möijligt annat
Sover: i min säng <3
Lever: för tillfälle jaa (:


Nu stracks ut med hunden <3



~ Ina ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0