The Grouch

Dagens låt - Eminem - Like Toy Soliders
Dagens klädsel - blå jeans, vit tröija me en tipu, vit topp, grå huppare
Dagens dusch - ha int ennu vari
Dagens frisyr - som vinden ville
Dagens mat - franskisar å korv
Dagens händelse - med jenny <3
Dagens planer - frendit från datorn
Dagens vill ha - deppi filis (måst förklara det snart här under)
Dagens saknad - jaa-a, det går inte att förklara
Dagens drog - inge
Dagens tråkigaste - timmarna
Dagens godis - choklad
Dagens humör - bra först, nu litet litet litet deppig
Dagens sjuka - snuva
Dagens komplimang - att ja e söt?
Dagens skratt - med jenny
Dagens bilresa - ti skolan
Dagens gråt - inte gråtit på så jävla länge, kanske ikväll?
Dagens dryck - cocis
Dagens längtan - att slippa på eminems å green days keikka
Dagens span - ?
Dagens telefonsamtal - ti massa folk
Dagens personer - alla i skolan, jenny


Såå, varför jag vill vara deppig idag, för att det har blivit någåt som känns som en del av mej. Om jag inte känner mej nere mm, så känner ja mej tom och jävligt korkad. Det är en del av mej att stänga mej in med mina egna tankar. Som jag brukar sja, det är onödigt att försöka förstå mej, det är omöjligt.
Jag söker erfarenhet, men inte hudana som helst. Jag söker dåliga erfarenheter, hemska, sådana som folk tar livet av sej eftersom de blir hel tokiga av sina erfarenheter. När jag sjr att jag söker erfarenhet, då menar jag inte att jag orsakar på flit någåt.
Jag menar alltså nu erfarenheter som att kriga, hamna i svåra olyckor, att någån av de närmaste människorna dör mm. Sådana erfarenheter får människan att tänka, att förstå, att se världen på ett helt nyt sätt.
Okej, ett psykiskt lidande, som sedan tar ut sej fysiskt, det har väll blivit en besatthet(? =pakkomielle) för mej. Men det känns på någåt sätt tryggt, det är en bekant kännsla, men endå allt som hör till det är så okänt.
Jah, ja bloggar väll inte för er, mest för att jag reder ut mina egna tankar här, jag är inte den sorten som pratar, om jag någån gång har varit det, så är jag inte det ngt mera iaf.

NU: kålla mitt förra inlägg, läs allt, då förstår ni vad som hänt med mej, någålunda!



~ Ina ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0