Redundant

Hej hej och bloggningen suger! :D Hah!

Joo joo, men, saker har hänt, ojdå. :D De enda ja tnkr sja e Vikinga skola och att föräldrarna blev int fittiga! :D Haha. jaa nog skrattar ja nu nog! :D

Five Finger Death Punch - Bad Company


---> Joo, nu tänkte jag såhär, <---
---> att ni får kma me en massa nya idéer till <---
---> min nya blogg som jag hlr på och fiksa :D <---

Jaa jaa, flunsa har ja... :(

Okej, ja ska nog uppdatera mycket bättre på min nya blogg sen då den kommer i användning! :D

Nej men nu! Va tkr ni, ska ja dra igång me en frågestund elr nåå? :D De e ganska många som ha haft sånt så ja tänkte att de sku va helt kul å testa någå, så va tror ni? :D De kan ju hända att ja int sku få så myki frågår men jaa... :D



~ Ina ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0