When I Come Around

Okej, nu.

Detta är inte min plats, detta är inte mitt liv. Kan inte vara!? Inga "förlåt" accepteras längre! I'm sick of this bull shit!
Ja ser mer än ni tror! Men, don't worry, snart e ja bortta.

Okej, tänk er en sitoation där er mamma berättar åt er att dina kaverin ha haft nån övernattnings greij hos en av dina kaverin, å så vet din mamma t.o.m. vem som ha vari där, å där ha vari såna som ha sagt att int ska gå dit å du ha int typ veta ett skit. De känns så jävla knäppt att min morsa berättar åt mej! Fy fan sjr ja!



~ Ina ~

Kommentarer
Postat av: ----

du blev ju noo bjuden diit som...

2010-09-12 @ 17:14:50
Postat av: Anonym

well, "----" som int ens vågar sej vem du e, du tycks inte förstå situationen här!

Ja ha ju int sakt att ja int va bjuden, men, du vet int precis allt så.

Å kanske ja sku kuna föklara OM JA FÖFAN SKU VET VEM DU E!!

Men då man ska va så jävla barnsli att man int kan sja sitt namn så voi voi.

Sej va du vill, ja bryr int mej ett skit längre!

2010-09-13 @ 21:37:08
Postat av: Anonym

nå nu synttes int mitt namn alls 0.o

// Ina

2010-09-13 @ 21:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0