Tight Wad Hill

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIpphhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..! .___. You gotta be kidding me! FUUUUUUU!!! JEEEEEEEHH!!! noooot.. .__.

Okej, världens bästa lenkki me världens bästa hund! <3 Hah, hunden ha börja tugga tuggummi, int nu riktit, men den får allti nu som då ett i munnen då ja e på lenkki me den, så, de e då bara att greva ut den ur munnen på den. Tuggummi kan ju verkligen vara livs farligt för en hund!

Nu e de sådär att de fins några människor som, jaah, ja vet int. De e lite oklart här. En del vill jag kanske längre inte vara kompis med, men med en del nog, men det finns en del att reda ut. Mera säger jag inte!

Okej, har jag ätstörningar elr vad det nu ska kallas?! Jag äter först inte på flera dagar nästan någåt alls, sen blir jag skit deppig och äter en massa för att må bättre. Efter 1-2 dagar vill ja int äta et piss, mår illa av att bara tänka på mat å de e så... 'vastenmielistä'..

Nuu, jag tror faktist seriöst att jag har fel i huvudet, någå psykiska fel! Men, ingen tror på mej. Nååh, de gör mej bara tokigare... I vissa fall. Jaijja, skratta lagom, en dag kommer ni att se jävla korkkade ut me hakan i golve! De sku va mej ett nöje att se de, men ja tror int ja e på plats då. (:
Oj, va ja älskar didär sarkastiska smailisarna!

Fösökt hitta en bild på google var de sku finnas didär gamla mjölburkana me didä kossåna å dendä flickan me ett mjölk glas, men de va då svårt, int en endaste en! ;ooo

Har inte rättat stav fel mm!


Jeijj! Igen en webcam bild! .___. To den på typ månda. (;



~ Ina ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0