Lite allmänt om vad jag har jort och ska jöra.

Hunden har ennu ont i tassen å haltar lite ;( Va ska ja jör?!? Stackarn! <3

Nu sitter man då på fejsbook å funderar me Jenny hur vi ska jöra me hennes cykel som e hos åss.
Dålit veder e de ju så... Å jag e lat. (:

I varje fall, skönt nu då man ha rett ut en grej. (: Men de ska ja int tala mera om nu. (;

Så, idag blev jag fitti, igen, å kasta telefonen i golvet (en Samsung Corby) och, ackon å bakskale flög i väg, mera vet ja int fö efter de ha ja kasta den på nytt å int rört den på hela dagen... (:

Igår bestämde jag mej för att jag skall åka till Hesa å köpa nya kläder, vet en bra butik. Men när, de vet jag inte. Räknade just igår hur många ggr jag har varit i Hesa i år, typ 3. (: Så ska jag ju åka till Sverige och Ålan nu på sommaren också. (;

Anyways, tänker inte röra i min telefon på några dagar, om jag inte måste. (:

Ni ska ha de så bra! (;
/ Ina

Kommentarer
Postat av: jenny

Tuu munkaa hesaa : DDD



Komment för hela världen:

Ni våldtar vårt finska språk! :<<<

man ska int ha sina egna versioner av finska ord (inte endast du ina :D ) som akku, när fan blev de acko? alltså de stavas int så, o om man nu kollar på orden så sku de ju uttalas isåfalla akkå?!?!



HALOJ VÄRLDEN!!! NI E INGA COOLA OM NI FÖSÖKER HA FINSKA FÖKORTNINGAR DÅ NÅGRA INT ENS VET RIKTIGA ORDE :D



Ina pyydän mitä nöyrimmin, voisitko kirjoittaa niinku kuuluu? :D



Suomalaisuus kunniiaaaan 8)

2010-06-15 @ 17:32:35
URL: http://jennylp.blogg.se/
Postat av: Ina

juu tuut mun kans siel yhteen kauppaan



tuo oli turhaa

2010-06-19 @ 00:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0