Inga bra nyheter idag...

Finns nu inget speciellt att skriva om.
Igår var det en slö dag. Jag for inte ens på sommarjobbet...
Idag tycks det också vara en slö och trist dag.

Hunden e fet... :(

Men nu ska jag berätta om någåt jag just hörde. En vänn till mej... vänn? hah! En som jag trodde var min vänn, har sakt såhär bakom ryggen på mej då hennes kompis frågade av henne och hennes andra kompisar: "Vi e int alls intresserade av di" å då pratar di om mej och min kompis. Va e de för folk?! Pluss att denhär "vännen" är skylldig mej 10€, 10€!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men ja vet vad jag skall göra (: Tur att man känner folk som kan hjälpa! haha! >:DDD
Men aldrig, ALDRIG att ja ska mera låna pengar ti nån eller lita på nån längre!!! De här var sista gången!!!

Men nu tillbaks till hunden. Den är lite överviktig, det sir man med blotta ögat... :( Så nu får den nog sluta lata sej och röra på sej mera, och kanske äta lite mindre... (:

Men nu, jag har inte lust att skriva mera, denhär tian stör min konsentration... :/

Försök ni njuta av dagen!
/ Ina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0