vill så gärna fly från detta liv

Lol! Just ha de hänt nå tragist å här sitter man å ska kritisera andra. ><

Ja kan nästan int vänta tills nästa år då skolan börjar! Okej, de e skönt me sommarlov. Men ja menar att de kommer bli kull att se andras reaktioner. Ja ha nämligen ändrats mkt under sommaren.

Dålit sovde ja inatt. Drömde att ja såg nå troll fejs över allt var ja kolla å då ja öppna ögonen ur snabbt då ja vakna så låg ja så att ja stirra in i en vägg me blommig tapet, nå först såg ju denhär tapeten ut som nå troll fejs. Ja nästan väkte min kusin...

Känner mej trött och deppig. Missnöjd. Onödig. Känns som nån skulle sitta å snacka skit om mej å skratta åt mej. Fy. Har kännts så hela dagen. Ush.
Läste en bok var någån bytte hela tiden identiteet. Värkar som det skulle vara någåt för mej. Det enda som... ja kan int skriva de hit. Borde väll lösenords skydda bloggen snart...? Men att byta identitet tycker jag skulle passa mej bra. Jag skulle slippa leva dethär livet. Jag skulle få börja om. Visst, jag hatar att man ska springa undan för allt. Men ja ha tagi itu me för många saker så ja orkar int de nåmera.
De va nån i nån film elr någå som sa att: "varför springa undan tåget då man istället kan sätta sej ner, öpna en öl å se då tåget kommer?". Tycker jag låter rimligt. Men nu vill jag bara hoppa åt sidan då de kommer... på sätt och vis.

Nu då man tillräcklit länge har hållit innom sej en massa svåra saker så vill man bara skriva allt på bloggen.
Men tyverr.

Sov gått nu elr va ni nu än ska göra.
/Ina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0