Dessa skitar förtjänar inte ens detta inlägg!


Wihii, ett till inlägg idag! Men inte ett trevligt ett! Tror jag.

De e lite svårt att veta var ja ska börja, för mkt att skriva, men ja tror ja kanske kan tränga in de till ett lite kortare inlägg endåå, får se.

Ja hoppas verkligen att alla som detta inlägg gäller, kommer att läsa detta! Å du kommer att veta om jag talar om dej.
Ja vet vissa som de gäller, men int ennu alla.

Men nu till saken. Jag vet att fålk går runt å snackar sånt om mej, att jag kommer på mina problem, att de int stämmer. Nåjaa, men inte nog me de. Nu tror man då också att jag härmar Jenny med hennes problem. Att då hon sjr att hon har ett visst problem så tkr di att ja sjr att jag har samma problem å att ja bara ha kmi på de. Jaha, nå nu ska ja då göra klart en sån sak, ja har en del likadanna, nej, liknande problem som henne, men en massa andra också. Ni ska inte tro att ja talar om de svåraste sakerna här på bloggen. Haha. Nej. Å jag tror inte heller att Jenny gör det för den delen. Jag talar om mina lite mindre jobbiga saker mera öppet, och om Jenny gör samma sak? (how could I know) så såklart de då börjar låta liknande. Men visst, om ni vill tro på en lögn, så fritt fram. Men då ska ni int väntta ett dugg respekt från mej.

Men du nu som tror att jag tar allt av Jenny.
Varför bryr du dej?
Har inte du ett eget jävligt liv att leva?
Eller är du faktist en värdelös nolla att du vill hålla på me sådan här skit?
Du ska veta, att efter dethär inlägget kommer jag att skita i denhär saken.
Jag kommer fullständigt skita i dej. (ja vet en del som hlr på med dethär)
Och det kommer att vara så jävla onödigt för dej att gå till mina vänner och seja sån skit åt dem.
För då kommer det bli du som gör bort dej.
Inte jag, som du önskade.
Jag skulle slå vad om att du har själv problem.
Men att du inte vill tala om de för att du inte mera skulle höra till "massan".
Och till "massan" vill du höra bara för att du är oseker ensam.
Eller hur?
Det är också varför du går runt å jävlas med folk.
Varför du går runt å sprider skit om andra.
Du känner dej starkare av det.
Men jag säger dej.
Det gör dej sämre.
Mycket sämre.
Då dina vänner inser det, kommer det sluta dålit.
Men inte för mej.
För dej.
Okej, nu sitter du antagligen och tänker:
"vilken egoistisk skit".
Eller nåt i den stilen.
Gör det bara.
Kanske du e bättre?
Men om du är det.
Sprider du inte sådan skit om andra.
Då kommer du fram till mej och säger det rakt i fejset.
Eller är du kanske för feg?
För svag?
För mej?
Låt mej skratta.
Jag ser inte ner på dej.
Men absolut inte uppåt heller.
Helst ser jag dej inte alls.

Antagligen kommer ni göra ett nummer av detta, eller bara fortsätta som förr. Men gör de! Ni har mitt tillstånd! Svart på vitt!
Jag skulle så gärna säga dessa personers namn...
Två som jag mest tänkte på nu då ja skrev...
*****  <-- mest på denhär skiten
*****  <-- denhär skiten har väll fått förlåt? även om inte 'skiten' bett om förlåtelse... O.o

Och en mening:
Jag är besviken på dej *****!
Det var ingen av de tidigare nämnda.
♥ Ina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0