okej, nu så...

Sku int orka blogga men e uttråkad... ._.
Enda sedan ja vakna ha ja tänkt på gamla vänner som int e mina vänner pga att ja int kan lita på di nåmera... :( Nån som har nå bra idéer hu man kmr över människor som man ha misst. Såna som ha dött, flytta bort, sviki en elr nå liknande?
Ush då. Går å släpar på greijor som ja minns från då ja va 3 år. Ja vill glömma! ;<
Ja e vell värsta traumatiserade barne nudå.
Å mina drömmar ha börja pina mej pånytt...
Gissa om ja e trött.
Telefonen e dö. Facebook e dött. Var e alla människor. Hadi hoppa i skönn å drunkna elr?!?
Sitter nu här å kollar på greijor i mitt rumm som andra ha fått sönder. Va e de fö fel me alla egentligen?!? Elr kanske så e de jag...? ._.
Jåå, nu e ja igen på dehär humöre, sorry.

Nu sitter jag å undrar varför ***** har nått emot mej...? De ha som allti vari så. Vi kan va bra kompisar ibland. Men oftast e vi på någåsätt osams fast vi int ens ha bråka... o.O No föratt ***** går mej på nerverna fö de mesta men endå. De kommer bli intressan att si va ***** ha hitta på att göra mot mej nu på åttan. (:

Ni som tkr att man int ha ändrats på sommarlove å tänker fortsätta dissa di som ni int gilla på sjuan. Ja tkr ni nu e rena idioter! Skärpning!

Ja gillar faktis att ha blogg fö här kan ja bara skriva ut allt va ja tänker om andra. De enda som ja int kan skriva e namn på dihä människorna. :D
Å en massa bloggare e ju så att di int vill skriva någå om andra människor. Alltså någå negativt. Men ja e nu en sån människa att ja sjr som saker e! Å om nån nu sku få reda på vem ja ha skrivi om så skiter jag väll i de. Då får denhä personen fast komma å fråga av mej om de e sant å då sjr ja ju sanningen. Å sanningen finns ju här!
Ja ha aldri haft problem att sja rakt ut saker å ting åt andra människor. Ja hatar faktist de då folk aldri kan sja rakt i fejse på den andra. Väldit fegt av er!
Jaa jaa, javet. Ja e igän på dehär humöre då ja hatar alla å allt. Sorry. Om några dagar kmr ja va super glad igen.

Haa!!
/Ina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0