Tråki kväll...

De blev nu ett inlägg me ett test bara. :P


KYMMENEN TOTUUTTA SINUSTA:
1. Mun on vaikee luottaa ihmisiin
2. Kadun liikaa asioita
3. Otan liian helposti itteeni
4. Oon liian kovaääninen
5. Oon vahva ihmine mut samalla ihan liian heikko
6. Kerään helposti uusii ihmisii mun ympärille jotka sit häipyy parin viikon päästä
7. Vittuunnun tosi helpolla mut joskus en ollenkaa
8. Himas rupeen helpolla raivoon ja paiskoon tavaroita
9. Telon aina itteeni joka paikas
10. Oon kiinnostunu mopoist, autoist, jääkiekost, eläimist ja sen sellasta

VIISI ASIAA MITÄ HALUAISIT SANOA VIIDELLE ERI IHMISELLE JUURI NYT:
1. Haluisin pyytää anteeks sulta muutamast jutusta
2. Hanki elämä! Sitäpaitti kaikki ei aina vaa pyöri sun ympärillä, eks oo jo tajunnu!?!
3. TUU MESEEN!!!
4. Haluun olla sun kaveri, tajuu!!!
5. Ooisit ees puhunu mulle

VIISI ASIAA JOTKA RISTEILEVÄT MIELESSÄSI JATKUVASTI:
1. Se asia, eiks se vois olla jo selvä?!?
2. tiesallee!
3. musiikkii!
4. sinää
5. haloo, nähkää mut, mäki oon olemassa!

KUUSI ASIAA JOTKA TEET ENNEN NUKKUMAANMENOA:
1. tv/tiesa
2. ruokaa!!!
3. suihku
4. juoda
5. ajatella vitusti kaikkee
6. hakee mun känny

VIISI ASIAA JOITA VIHAAT:
1. mun mokia
2. paljon kaikkii ihmisii useimmiten uusii ihmisii joita en oo ennen tavannu
3. mun tilannetta
4. aikuisia & pikku kakaroita (useimmiten)
5. kaikkii jokka vittuilee, ei tarttis ku elämä on jo paskana valmiiks

NELJÄ VAATEKAPPALETTA JOTKA SINULLA ON PÄÄLLÄSI:
1. huppari
2. toppi
3. farkut
4. villasukat

KOLME MUSIIKKIKAPPALETTA JOITA KUUNTELET PALJON:
1. Eminem - Beautiful
2. Chris Brown - Whit You
3. Bryan Adams - Everything I Do

KAKSI ASIAA JOTKA HALUAT TEHDÄ ENNEN KUIN KUOLET:
1. Tietää mitä muut ajatteli musta ihmisenä
2. selvittää asiat ja tulla onnelliseks

YKSI TUNNUSTUS:
Mä en pysyt mihinkään, muuhun ku pilaan asioita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0