Boulevard of Broken Dreams

Mina föräldrar.. Di ha sluta typ lita på mej.. De känns jobbit, förr lita di faktist på mej typ 99% nu int alls. Å ja ha int ens gort nå.

Nå jaa, de e int mina största bekymmer.
The whole fucking world hates me!!!
Oj, ja blir så fitti på alla pojkar! Jävla svikare!
Fan nu skiter ja i om folk vet vem ja pratar om elr int!
Men nu kmr de!
En min kompis, pojke, som ja trodd va min kompis, han gillar en flicka, okej, va sendå? Int gör de mej nå, vi e ju bara kompisar? O.o Jåå, ja känner dendär flickan, vi e int kanske världens bästa kompisar, men en sendå, ja e/va hans kompis, så no e de ju okej fö mej no. Men han ljuger ju då ti mej att han int gillar dendär typen, å så hör ja av mina kompisar att han gillar dedä typen. Jaha, han sitter å ljuger ti mej då. Trevlit! Ja böhöver int vänner som ljuger fö mej! Tack å hej! Vår vänskap höll ju int så länge, pga vadåå? en flicka han gillar, härregud, va sku ja bry mej i hans flickvänner, de e väll hans sak! Dessutom har ja nog intresse fö nån annan också!
Sen e de en annan pojke som ja e kompis me. Mina kompisar ha börja sja att han gillar mej. Men ja vill bara va kompis me honom, fö som sakt ja e lite intresserad av en annan! Nu kommer denhär vänskapen att bli förstörd också! ALLTI ska de gå så fö mej!
Å nu menar ja alvar, inga pojkar på ett tag! Snälla!
Bara om de sku kma imot nån som sku va lika gulli mot mej som Billi Joe e mot sin fru. ^^ <3 naaw!

Men nu räcker det! Ja vet att de beror på mej, ja tål int människor. Ja e som pappa. Går int ut me kompisar, bara ibland, ja tar int kontakt me nån. Varför? Förat ja int orkar andra människor. Hela världen e ju full me idioter! Ja menar int att alla e, men många!

Sitter igen å lyssnar på Green Day. <3

Sa ti mamma igår att ja int vill gå ti min psykolog längre, att ja vill ha en annan. Hon bara sa att vi sku fundera på de då skolan börjar. Jaha. Men då ja vill ha hjälp nu, ordentlig. Då borde nån göra nånting fö ja brukar int vila ta emot hjälp!

Om orden sku räcka till längre, men nej. Inget räcker. Allt ja ha gett åt andra, de e väll int bara tillräcligt. Fö va får ja tibaks? Besvikelse, skit bakom ryggen, att di int vill vara mina vänner längre. Ni fågar mej va ja ska bli som stor, ja sjr att ja int vet. Ja fan vet så bra var min framtid ligger! Men så mkt som ni tror på mej å mina kunskaper, så om ja sku sja de, ni sku få nåt att skratta åt då. Ja låter väll bli. Int för att ja sku ha dålit själförtroende!

Hej då!

/Ina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0