All The Time

Sitter och väntar på att maten skall bli klar. (: Sen sticker jag väll till Jenny? (; Men det vet jag inte vad vi skall göra idag. Prata sekert som vanligt å ja ska pli helt störd på Jenny då hon int kan sluta skratta. (;

Nu har jag stor lust att gå på promenad med hunden. Efter maten kanske? (:
Men joo, Jenny kmr bli fittig då de tar fö länge...

Har inte så mkt att blogga om längre, orkar bara inte sitta och tänka på jobbiga saker.

Men tänker nu endå tala om någåt.
Alltså, ja har typ inget att tala om me mina kompisar längre, de e fittit. -.- Å dessutom, allti då ja e me Jenny vill vi gör helt olika saker. Sååååå, va sku ja borda gör? Slut va me mina få kaverin, jeijj! Not! -.- Nu blev ja smått fittig!

Men nu är maten klar, så jag slutar här.
Mer nån annan gång.


<3 gulligast!


~ Ina ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0