vfö leva i räddsla? man dör ju endå!

Livet e tufft! De e väll en av orsakerna vfö ja int ha blogga igen på ett tag... ? Men, de som nu kårt sagt har hänt e att; jag har fått någåt, men misst det jenast, misst ennu lite mer och lite till ennu, sedan fått bara någåt välldigt litet... Svårt att fatta? Alltså, ja ha fått träffa nån, men mist denhär personen, mist lite mer personer och ennu några till, sedan fått lära känna några nya, men bara lite, kmr knappast börja umgås me di... Så ejentligen har ja bara misst personer men inte fått någåt... Det är det som e det tungaste, missta personer...

Ja förstår int vfö människor ska allti vara rädda fö greijer, ärlit talat, ja e int rädd fö någå, okej, min s.k. räddsla för hundar, att åka tåg och flyga är int riktiga räddslor, de e mera som att jag tor jag är rädd fö de men ja e int... Bättre orkar ja int föklara. Men vfö vara rädd fö sjukdomar å döden å sånt, då man vet att man endå dör...? Okej, ja har mina skjäl till att int vara rädd för sånt, en av di som jag int ha berätta ti nån om å som ingen vet om, bättre såå. Men det ska jag sja, de e tungt å leva me en massa psykiska & fysiska problem & fel. Men årka människor dömma pga de.

Anyway, torsdag, hemsk! Fick 2 atacker elr fler, minns int... På freda va de en kul men jobbi daa, då kom Jenny över natten å. På lördag for jag å Jenny ti stan å träffa på en massa folk, ja lärd känna några nya å fö den delen. Idag ha ja då sutti på datorn & städa mitt rum, inget annat.

Imrn e de då skola igen, plågor!

På onsda ti psykologen, äntligen! Först hata ja att gå där men nu känns de bra att få prata me nån.

Anyway, tänker itn börja prata om någå mer privata saker här... Så, gonatt! Ska fösök klara mårgåndagen...

Ha de så bra!
H. Ina

Kommentarer
Postat av: Jenny

det är inte rädslan att dö.

Utan rädslan, att möta döden.

2010-04-13 @ 19:44:17
URL: http://jennylp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0